Showing posts with label mac. Show all posts
Showing posts with label mac. Show all posts

Thursday, April 23, 2009

Digg uke!

Denne uken har vært superbra! For det første fikk jeg til macen på tirsdag! Og satt inn ny fresh iLife og Adobe-pakke! Hurra! Det har vært så sinnsykt frustrerende å ikke ha utstyret tilgjengelig! :) Nå skal jeg kose meg... (i allefall når Aron sover)

På tirsdag kjøpte vi hus, Anne, Phill, André og jeg. Et koselig leilighetshus med 3 leiligheter og en butikk. En del å gjøre der, men så utrolig fornøyd med prisen!

Holder på med nettside for Traktor Bike Park, www.traktorbikepark.com, (det ligger ingenting der ennå men det kommer)

I går fikk vi endelig ryddet opp i bodene våre. YES! Vi hadde nemlig saker i 3 boder i det gamle huset jeg bodde i i fjor. Selvfølgelig hadde jeg jo gitt fra meg nøklene så vi måtte oppspore den som bodde der nå.. Utrolig godt å gå igjennom tingene i allefall, og få ryddet opp og kastet det vi ikke trengte. Vi har tilogmed fått ryddet vår egen bod! Måtte jo det for å få plass til alt. Så 4 boder har nå fått plass i en., og det er organisert! Jeg blir helt lykkelig i hjertet.