Denne uken har vært superbra! For det første fikk jeg til macen på tirsdag! Og satt inn ny fresh iLife og Adobe-pakke! Hurra! Det har vært så sinnsykt frustrerende å ikke ha utstyret tilgjengelig! :) Nå skal jeg kose meg... (i allefall når Aron sover)
På tirsdag kjøpte vi hus, Anne, Phill, André og jeg. Et koselig leilighetshus med 3 leiligheter og en butikk. En del å gjøre der, men så utrolig fornøyd med prisen!
Holder på med nettside for Traktor Bike Park, www.traktorbikepark.com, (det ligger ingenting der ennå men det kommer)
I går fikk vi endelig ryddet opp i bodene våre. YES! Vi hadde nemlig saker i 3 boder i det gamle huset jeg bodde i i fjor. Selvfølgelig hadde jeg jo gitt fra meg nøklene så vi måtte oppspore den som bodde der nå.. Utrolig godt å gå igjennom tingene i allefall, og få ryddet opp og kastet det vi ikke trengte. Vi har tilogmed fått ryddet vår egen bod! Måtte jo det for å få plass til alt. Så 4 boder har nå fått plass i en., og det er organisert! Jeg blir helt lykkelig i hjertet.
Showing posts with label mac. Show all posts
Showing posts with label mac. Show all posts
Subscribe to:
Posts (Atom)